Ekin Yazın Dostları – Tiyatro

Ekin Yazın Dostları'nın Tiyatro Kaynağı

Şapkalı O***** Çocuğu (İkincikat)

Posted by Aydın Ergil 21 Kasım 2013

yazan stephen adly guirgis
çeviren ezgi erdoğan
yöneten bedir bedir
oynayanlar: evrim doğan, ünal yeter, hakan atalay, esra dermancıoğlu, murat mahmutyazıcıoğlu

reji asistanı cansu özkan
dekor sami berat marçalı
ışık eyüp emre uçaray
teknik uygulama ömer güneş
fotoğraf/afiş gizem bentürk, alp babür
video mehmet selçuk bilge

Sen kendini ne sanıyorsun af edersin!
Hayatımın içine sıçtın, ses etmedim.
Anamı ağlattın, ağzımı açmadım.
Suratıma balgamınla tükürdün, yaladım yuttum.
Gururumu iğrenç bir damla sakızı gibi çiğnedin, gıkımı çıkarmadım.
Harbiden sen kendini ne sanıyorsun lan?

ilk gösterim 12 kasım 2013

süre 2 perde – 120’

Bir Yanıt to “Şapkalı O***** Çocuğu (İkincikat)”

  1. İkincikat – Karaköy, etrafı oyun saatinde kepengi kapanmış işyerleriyle dolu bir mekan. Böyle bir mahalleye park yapılamıyorsa tiyatro yapmak oraya bir güzellik katmış. İkincikat’ın “In Your Face” tarzının iyi örneklerinden biri de bu oyun. Oyun baştan sona gerilim dolu. Oyuncuların tümü başarılı, tabii ki yönetmenin bu başarıda önemli payı var. Oyun sahnenin üç farklı mekan için kullanılması yöntemini de içeriyor, bu ayırım yalnızca aplik ve abajurun yanık olma durumuyla ayırdedilebiliyor, bence bu yetersiz kalmış, ışık tasarımının gözden geçirilmesini öneririm.Bir de oyunun süresi broşürde 90 internet’de 120 dakika olarak gözüküyor ve 100 dakika sürüyor. Bunun da netleşmesi yararlı olabilir, ya da süre belirtilmeyebilir.

Sorry, the comment form is closed at this time.