Ekin Yazın Dostları – Tiyatro

Ekin Yazın Dostları'nın Tiyatro Kaynağı

Frida (Tiyatro Açıkça)

Posted by SERAY ANIL SAĞLAM 09 Mart 2016

YÜRÜYEMEZSEM DANS EDERİM BEN! FRİDA…  

Yazan: Beliz Güçbilmez
Yöneten: Sertaç Ayvaz
Oynayan: Ekin Aksu
Koreografi: Şamil Taşkın
Kostüm : Aygül Kostüm Evi
Sahne Tasarımı: Sertaç Ayvaz
Efekt Tasarım: Burak Çelebi
Işık Tasarım: Ece Kahraman
Efekt-Işık Uygulama: Zuhal Ayvazlar
Fotoğraf:Sertaç Ayvaz
Proje Asistanı: Zuhal Ayvazlar 

Sesler:
Diego: Ali Kakkaç
Çocuklar:Burcu Çıtlak,Ekin Artan
Spikerler: Beril Bıçak Bozkurt, Burcu Çıtlak, Burak Çelebi, Zuhal Ayvazlar
Efekt Tasarım: Burak Çelebi

“Diego Rivera! Sevgilim…Babam benim…Kocam…Oğlum benim…Dünya kadar dünyadan da büyük Diego!”

“Aşk nedir ki? Belki bir dudak tiryakiliği. Bulutsuz bir göğe içimizi çizmek belki. Küçük bir el, ipek dalgası ya da kaygılı bir ses; çözüp çözüp bağlıyor küskün yanlarımızı.”(Diego’dan Frida’ya mektup)

Bir Yorum Yazın

