Ekin Yazın Dostları – Tiyatro

Ekin Yazın Dostları'nın Tiyatro Kaynağı

Aşağılık Adam (İlkyaz Oyuncuları)

Posted by Aydın Ergil 29 Aralık 2016

asagilik-adam

Yazan: Bilal Akar, Dila Okuş, Serkar Aydıncı
Işık Uygulama: Özgün Öztürk

Oyuncular – Reji – Prodüksiyon: Bilal Akar, Dila Okuş, Gül Erdoğmuş, Serkar Aydıncı, Tülin Ebcioğlu

İzleyecekleriniz aşağılık bir adamın hikâyesidir!
Duygusal ilişkilere dair pozitif düşünceler besleyenler üzerinde kalıcı etkileri olabilir!

Ben, bir şey öğrendim, ama öyle böyle bir şey değil. Ne diyeceğimi, ne düşüneceğimi bilmiyorum! Kalbim paramparça, düşüncelerim darmaduman, gururumdan bahsedemiyorum çünkü artık yok! Çok kızgınım, çok öfkeliyim. Bu aşağılık herif her şeyi bok etti…

Konuşmuyor, bir şeyler geveliyor işte! Ay, pardon bir detayı atladım. O aslında açıklıyormuş ama ben anlamıyormuşum, dinlemiyormuşum. Ettiği lafa bak! Onu anlayacak birileri illa ki varmış, hiçbir şey göründüğü kadar basit değilmiş, saçmalık… Peki, öyle olsun. Anlatalım da görelim bakalım!

Süre: 60 dakika

*Müge Uyar’a, Salih Gürkan Çakar’a, Kadıköy Theatron’a ve eleştirileri ile çalışmamıza katkıda bulunan herkese destekleri için teşekkür ederiz.

Oyun tarihleri:

9 Nisan Pazar 19:30 – Moda Sahnesi

14 Nisan Cuma 20:30 Şişli Nazım Hikmet Kültür Merkezi

Bir Yorum Yazın

