Ekin Yazın Dostları – Tiyatro

Ekin Yazın Dostları'nın Tiyatro Kaynağı

Ben Çağırmadım (Şehir Tiyatroları)

Posted by Aydın Ergil 24 Mart 2017

Ben Çağırmadım Afiş

Yazan : NOEL COWARD
Çeviren : REŞİHA VAFİ
Yöneten : ENGİN GÜRMEN
Dramaturgi : ÖZGE ÖKTEN
Sahne Tasarımı : EMRA ALBAYRAK ŞAHİN
Kostüm Tasarımı : AYSEL DOĞAN
Işık Tasarımı : MURAT SELÇUK
Efekt : KADİR ARLI
Yönetmen Yardımcısı : DOĞAN ŞİRİN – HAZAL UPRAK
Uyarlayan : VASFİ RIZA ZOBU
OYUNCULAR
ASLI SEÇKİN, BETÜL KIZILOK BAVLİ, ENGİN GÜRMEN, İREM ARSLAN, NEŞE CEREN AKTAY, PELİN BUDAK, TOLGA YETER
KONUSU
Yazacağı yeni romana konu arayan Mithat, o akşam yakın dostlarını ve doğaüstü yetenekleriyle etrafta ün salmış Madam’ı akşam yemeğine davet eder. Mithat’ın amacı hem mesleğine dair biraz gözlem yapmak hem de misafirleri ile keyifli bir akşam geçirmektir. Ancak işler hiç beklenmedik bir şekilde ilerler. Mithat ve karısı Leyla için , o akşamdan sonra hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır.
Bir Yorum Yazın

